LES LLETRES ESTAN PRESENTS A TOT ARREU; A CASA, AL CARRER, A
LES ESCOLES, NOMÉS CAL DONAR UN COP D'ULL I TE LES TROBES.
EL PUNT DE PARTIDA EN L'APRENENTATGE DE LA LECTURA I ESCRIPTURA ÉS A PARTIR DEL NOM PROPI. DES DEL COMENÇAMENT DE
L'ESCOLA, L' UTILITZEM PER DONAR-NOS A
CONÈIXER ELS UNS ALS ALTRES, PER A RELACIONAR-NOS,... DIA A DIA TAMBÉ HEM ANAT APRENENT
ELS NOMS DELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES I AIXÒ ENS HA POSAT EN CONTACTE DIRECTE AMB LA MAJORIA DE LES
LLETRES DE L'ABECEDARI.
AQUÍ TENIU ALGUNES DE LES ACTIVITATS QUE
DURANT EL CURS HEM ANAT REALITZANT A L'AULA RELACIONADES AMB EL NOM I EL
MÓN DE LES LLETRES.
UN DIA QUALSEVOL VAIG PREGUNTAR ALS INFANTS QUI VOLIA SORTIR A ESCRIURE EL SEU NOM A LA PISSARRA...OBSERVEU!
• CADA INFANT TÉ EL SEU RITME I ÉS
MOLT IMPORTANT NO PRESSIONAR PER A QUÈ
L'APRENENTATGE SIGUI SIGNIFICATIU.
UNA ALTRA ACTIVITAT AMB "LLETRES" QUE A MI PERSONALMENT M'ENCANTA D'ENÇÀ QUE HO VAIG VEURE EN UNA COMPANYA, ÉS LA DE CREAR UN MURAL AMB ELLES. US ENRECORDEU
QUE VAM DEMANAR LA VOSTRA COL.LABORACIÓ? LLETRES, PARAULES QUE ELS INFANTS IDENTIFIQUESSIN COM PER EXEMPLE
"DANONE", "COLA-CAO"...
ÉS AL.LUCINANT COM SENSE SABER
"LLEGIR" LA MAJORIA DELS INFANTS IDENTIFIQUEN
I RELACIONEN. VAM PASSAR UNA BONICA ESTONA. CONTEMPLEU!
Al·lucinant!!! Quina meravella!!!
ResponEliminaAquests tucans són veritables esponges a l'hora d'aprendre, amb què destresa ja saben escriure el seu nom :)
Felicitats als infants i, també, a les mestres per la vostra dedicació ;)
Quina passada! Una abraçada,
ResponElimina