APRENDRE A ESCRIURE ÉS UN PROCÉS D'INVESTIGACIÓ I D'EXPLORACIÓ QUE POT RESULTAR FASCINANT PELS NENS I LES NENES. LA MOTIVACIÓ ES DESPERTA QUAN APRENEN A ESCRIURE PARAULES MOLT PROPERES QUE TENEN UN SIGNIFICAT ESPECIAL PER A ELLS. NO HI HA RES MÉS SIGNIFICATIU I MOTIVADOR QUE TREBALLAR EL PROPI NOM PER GARANTIR L'INTERÈS.
US PRESENTEM ALGUNES ACTIVITATS RELACIONADES AMB EL PROPI NOM REALITZADES A LA CLASSE DE LES PAPALLONES DURANT AQUEST PRIMER TRIMESTRE DE CURS:
EL NOM ESCRIT EN COLORS FENT SERVIR ELS ROTULADORS
EL NOM MODELANT AMB LA PLASTILINA
EL NOM CONFEGIT AMB LLETRES MÒBILS
EL NOM CONFEGIT FENT SERVIR PASTA DE SOPA
EL NOM ESCRIT A L'ORDINADOR
LES ACTIVITATS S'HAN REALITZAT PER RACONS D'APRENENTATGE I ORGANTIZANT-NOS PER TAULES DE MANERA QUE ES VA FACILITANT L'AUTONOMIA, LA PARTICIPACIÓ I LA COL·LABORACIÓ DE TOTS ELS NENS I LES NENES. L'OBJECTIU D'AQUEST TIPUS DE TREBALL ANALÍTIC I DE MANIPULACIÓ ÉS AUGMENTAR LA CONSCIÈNCIA SOBRE LES UNITATS QUE COMPOSEN EL NOM.
ELS NENS I LES NENES DE P4 HAN FET UNA GRAN FEINA!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada